MIN BESTILLING
Har min ordre gått igjennom?
Du får en ordrebekreftelse på e-post så fort kjøpet ditt har blitt godkjent.
Er min bestilling sendt?
Så fort bestillingen din er behandlet, sender vi en kvittering på e-post som bekrefter at varene er på vei.
Hvor er bestillingen min?
Kvitteringen vi sender deg inneholder et sporingsnummer, slik at du kan følge med på pakken din underveis. Pakken din havner på nærmeste postkontor og du vil motta hentemelding på SMS og e-post når den er klar til henting.
Kan jeg endre min bestilling?
Vi kan endre eller fjerne varer fra din orde om den ikke har rukket og blitt behandlet av vårt lager.
Kan jeg reservere et produkt?
Nei, man kan ikke reservere et produkt. Du må gjennomføre kjøpet for å være sikker.
Vi tar følgende forbehold
- Varen kan være utsolgt, da vi deler lager med butikk.
- Farger kan avvike fra virkeligheten.
- Skrivefeil.
- Avvik kan forekomme, da lageret vårt reguleres elektronisk.