KJØPSBETINGELSER

kundeservice

Betaling

Priser i nettbutikken er oppgitt i NOK inkl. mva. 
Er du under 18 år må du ha tillatelse av foresatt/verge for å bestille hos oss.

Vi bruker Paymill og Klarna som samarbeidspartnerne på betaling. Du som kunde kan enkelt velge mellom kort og fakturabetaling og har også muligheten til å delbetale etter kjøpet. Vi benytter oss av 3D Secure som er en sikkerhetsstandard laget av VISA og Mastercard for betalinger over internett. Overføringen skjer med sikker SSL-kryptering. Det innebærer at ingen uvedkommende kan se dine kortopplysninger når den sendes fra nettbutikken til betalingsleverandøren. Hos oss er det 100% trygt å handle.

Du får to betalingsalternativer når du handler hos oss:

Betaling med VISA/MASTERCARD eller Klarna Faktura.

Når du betaler med kort reserveres beløpet på ditt betalingskort frem til bestillingen din sendes fra oss. 

Leveringsmetoder

POSTNORD MYPACK COLLECT

Når du handler hos oss kan du få tilsendt bestillingen din for fast frakt på 69kr. Servicepakke fra Postnord sendes med sporing til ditt nærmeste postkontor. Du mottar SMS og/ eller mail når sendingen er ankommet postkontoret. 

POSTNORD MYPACK HOME
Du kan velge å få levert bestillingen din hjem på døren. Fast frakt vil da falle bort, og prisen vil beregnes automatisk ved utsjekk i nettbutikken når du skriver inn postnummer i feltet "Hjem-på-døren". Pakken vil leveres på døren hjem på kvelden, og sjåføren vil ringe deg 30-60 minutter før levering.

Leveringstid

Leveringstiden er normalt 1-5 virkedager etter at pakken er sendt fra oss. I perioder med stor pågang kan leveringstiden være noe lengre. Om du ikke har mottatt pakken din i løpet av 12 dager er du som kunde selv ansvarlig for å kontakte oss. Etter en måned anses varen som levert. 

Hvis du ikke henter pakken din på postkontoret og bestillingen returneres til oss vil, du belastes med et gebyr på 150kr.

Du er selv ansvarlig for å oppgi riktig e-post og telefonnummer ved bestilling. Vær oppmerksom på at email kan havne i spam-filteret, det kan dermed være lurt å sjekke søppelposten.

Reklamasjon

Hvis det er en feil med varen har du reklamasjonsrett i 2 år fra du mottok varen. Dette forutsetter at du gir oss beskjed innen rimelig tid og at du fremlegger kvittering og/ eller ordrenummer på at varen er kjøpt hos oss. Reklamasjonsretten bortfaller dersom produktet er unormalt mye brukt eller vasket feil. 

Ved reklamasjon sender du mail til oss på kundeservice@hildesagenturer.no slik at vi kan sende deg reklamasjonsskjema. Vi dekker returkostnadene ved reklamasjoner.
 

Angrerett, bytte og retur

Du har etter forbrukerkjøpsloven full angrerett i 14 dager etter at du har mottatt bestillingen din. For henting i butikk, starter angreretten å løpe 5 virkedager etter at bestilling blir registrert og du får beskjed om at pakken er klar for henting. Angreretten gjelder selv om varene er på salg. Vedlagt alle bestillinger følger returskjema. Returskjema MÅ benyttes. Ved retur må varen være ubrukt, merkelappene må være på og varen sendes i retur i sin originale emballasje. 

Du blir ikke belastet for porto ved reklamasjoner eller bytte av størrelse. Du får en bekreftelse på mail så fort vi har behandlet din retur. Vi gjør oppmerksom på at behandling av retur kan ta opptil 14 dager.

NB! Du selv dekker hele returkostnaden, du vil bli tilbakebetalt når varen/bestillingen ankommer oss.

Angreretten gjelder ikke varer som av hygieniske årsaker ikke kan selges på nytt. 

Bytte 

Dersom du ønsker å bytte en vare kjøpt hos oss fyller du ut vedlagt returskjema og returnerer varen til oss. Du blir ikke belastet for porto ved bytte av størrelse. Gi oss gjerne beskjed på kundeservice@hildesagenturer.no så snart du vet at du ønsker å bytte størrelse, slik at vi kan holde av produktet for deg. 

Det går dessverre ikke an å bytte til annen vare. Ved ønske om å bytte til varer med ulik pris, ber vi deg legge inn ny bestilling på nettbutikken og vi vil refundere pengene for produktet du returnerer til oss.

Du er ansvarlig for at pakken kommer tilbake til oss når du returnerer varer. Med dette betyr det at du er ansvarlig for pakkens innhold frem til vi mottar returen din. Vi anbefaler å sende med sporing slik at du er forsikret.

Tilbakebetaling

Når vi mottar din retur mottar du bekreftelse fra oss på mail. Hvis du hever hele kjøpet vil du få tilbakebetalt varens verdi innen 14 dager fra vi mottar din retur. 

Ved kortbetaling vil pengene overføres til betalingskortet du benyttet når du la inn bestillingen. Transaksjonen skjer gjennom Paymill, og du kan forvente at det tar mellom 4-10 dager før pengene er tilbake på ditt betalingskort.

Dersom du har benyttet faktura og leverer alt tilbake, eller deler av din bestilling ber vi deg trekke fra varene du sender tilbake før du betaler din faktura for å slippe purregebyr. Vi oppdaterer fakturaen din eller sletter den så fort vi mottatt din retur. Har du allerede betalt fakturaen din, vil Klarna kontakte deg for kontonummer eller automatisk tilbakebetale pengene.

Vi tar følgende forbehold:

Varen kan være utsolgt
Farger kan avvike fra virkeligheten
Skrivefeil
Avvik kan forekomme, da lageret vårt deles med butikk.

HILDES AGENTURER AS
ESPESETGATA 9
3031 DRAMMEN
Telefon 91 51 12 25 (09:00-17:00)
E-post: kundeservice@hildesagenturer.no

Våre kundedata oppbevares etter norsk lov, og vil ikke bli delt med/solgt til en tredje part. Hildes Agenturer AS er ansvarlig for kredittkorttransaksjoner gjort gjennom denne nettsiden.

Tekst og bilder tilhører Hildes Agenturer AS (OUI CLOTHING). Vi ber om at tekst og bilder ikke kopieres uten tillatelse. Ved repost på Instagram/Facebook skal bildene tydelig merkes med #repost @ouiclothing.

Søk i vår butikk